Beauregard
Well-Known Member
- Reaction score
- 1,239
But, of course, I know what it says.Vibsydahlin said:Okay Beau, hvis du ikke giver os billedet med det samme, så svarer jeg ikke for konsekvenserne og du fatter ikke dette fordi det er dansk så jeg kan bare skrive og skrive og skrive og du vil ikke fatte noget som helst!!! MWUHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!
Okay (ok) Beau (me), hvis (have) du (you) ikke (ever) giver (given) os (us) billedet (ballete) med (medium-rare) det (dances) samme (sometimes), så (say) svarer (here's) jeg (thought) ikke (if) konsekvenserne (kermit) og (owns) du (your) fatter (father,) ikke likedette (a Dentist's) fordi (ford) det (prefect) er(um) dansk(Denmark så (says) jeg (jog) kan (and) bare (bare) skrive (-unmentionable-) og with skrive (-unmentionable -) og (and) skrive (-shocking!-) og (and) du (you) vil (vile) ikke (if) fatte (fat) noget(headed) som (strudel) helst (time)!!!
In other words: Ok Beau, have you ever given us ballet, medium-rare, dances, say, Kermit owns your father like a Dentists Ford Prefect, um, Denmark says, "jog and bare -unmentioable- and -unmentionable- and -quite shocking!- and you vile, if fat-headed, studel time!!!"