MissMusical12
Well-Known Member
- Reaction score
- 611
Actually, I got to see Brave (for free! Long story short. I was in a children's show (Everyone except the lead was pretty much a small part. Unfortunately, I was not the lead.....but my part included a duet with the lead.) and it was a two show day. My community theater is also now a movie theater and at that time, they were playing Brave. So, me and my cast mates got to see Brave for free after our matinee.) almost a month ago. I thought the movie was pretty good, but no Pixar movie will EVER be as magnificent as the Toy Story movies.Brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, brave, BRAVE, BRAVE, BRAVE, BRAVE...
BRAAAAAVE!
(You'll never guess what I saw today!)