• Welcome to the Muppet Central Forum!
    You are viewing our forum as a guest. Join our free community to post topics and start private conversations. Please contact us if you need help.
  • 50 Years and Counting
    Read our review and discuss with fans the highly anticipated Sesame Street "50 Years and Counting" DVD set from Shout Factory featuring over five hours of beloved moments.
  • 50th Anniversary Celebration
    Read fan reactions and let us know your thoughts on Sesame Street's 50th anniversary special. An official DVD is on the way.
  • "Muppets Now" announced for Disney+
    It's finally official. A new, unscripted short-form series, “Muppets Now”, is coming to Disney+ in 2020. Let us know your thoughts on the Muppets big announcement.
  • The Dark Crystal: "Age of Resistance"
    After a 36 year wait, return to the great conjunction. The Dark Crystal "Age of Resistance" is a mesmerizing and beautiful prequel series now on Netflix. Renew your essence today.
  • Music is Everywhere
    Muppet Central Radio is now on TorontoCast, TuneIn and Apple Music. Listen to Muppet music 24/7 wherever you go with TuneIn and Apple apps and devices.

Teen Holds Guinness World Record For Largest Collection of Muppet Memorabilia

D'Snowth

Well-Known Member
Joined
Aug 8, 2003
Messages
36,927
Reaction score
10,714
Holy schiznitz! Amazing!

I just can't do that anymore. I used to be a crazy collector like this, but I just can't do it anymore. But I have to say, I'm almost envious, lol.

And honestly, who among us were introduced to the Muppets this way?
 

MikaelaMuppet

Well-Known Member
Joined
Apr 28, 2013
Messages
10,021
Reaction score
2,668
Where in the world is Merna? Because I don't know where that even is.
 

Froggy Fool

Well-Known Member
Joined
Nov 4, 2017
Messages
2,837
Reaction score
1,738
That collection makes me SOOOOOO jealous, LOL! Absolutely incredible!!
 

Pig's Laundry

Well-Known Member
Joined
Aug 12, 2015
Messages
6,390
Reaction score
4,505
That collection makes me SOOOOOO jealous, LOL! Absolutely incredible!!
Holy schiznitz! Amazing!

I just can't do that anymore. I used to be a crazy collector like this, but I just can't do it anymore. But I have to say, I'm almost envious, lol.

And honestly, who among us were introduced to the Muppets this way?
Seriously though, as soon as I get a job i'm gonna start upping my game!
 

minor muppetz

Well-Known Member
Joined
Jun 19, 2005
Messages
15,112
Reaction score
2,355
On the Tough Pigs forum, fans were discussing the possibility of one of us online fans having a much bigger collection and he just thought to contact the world records, but fans also wondered if any fan who did have more would just not say anything.

Interesting, it says that he has a Twitter page for his collection, but it doesn't link to or say the name of that Twitter page.
 

Pig's Laundry

Well-Known Member
Joined
Aug 12, 2015
Messages
6,390
Reaction score
4,505
On the Tough Pigs forum, fans were discussing the possibility of one of us online fans having a much bigger collection and he just thought to contact the world records, but fans also wondered if any fan who did have more would just not say anything.
I think about that a lot, actually. Just, the fact that Guinness World Records could occasionally be wrong, but we may never know because there are billions of people in the world.
Interesting, it says that he has a Twitter page for his collection, but it doesn't link to or say the name of that Twitter page.
Hmm, hadn't noticed. It could be for his privacy because he's a teenager. I dunno.
 

MuppetsRule

Well-Known Member
Joined
Dec 2, 2002
Messages
1,980
Reaction score
1,113
On the Tough Pigs forum, fans were discussing the possibility of one of us online fans having a much bigger collection and he just thought to contact the world records, but fans also wondered if any fan who did have more would just not say anything.

Interesting, it says that he has a Twitter page for his collection, but it doesn't link to or say the name of that Twitter page.
I kinda thought 1800 some items seemed a bit low myself. There's a lot of muppets memorabilia out there. Heck, just Kermit items alone would get you there. I didn't have anywhere near what he has but had a pretty good collection myself at one point. I've reduced it quite a bit now and concentrate on quality over quantity now. But I would bet good money that some on here or at tough pigs have larger collections.
 

Blue Frackle

Well-Known Member
Joined
Sep 26, 2015
Messages
1,733
Reaction score
1,243
So I'm not super old, but it's honestly exciting to see someone younger than you who's more into it than you, because I was always that "Wow, you like things before your time" guy.

I've reduced it quite a bit now and concentrate on quality over quantity now. But I would bet good money that some on here or at tough pigs have larger collections.
This is so me; when you start piling a million things on a shelf you start to lose the reason why you even started, and people begin to think you're crazy.

There's gotta be more than what's pictured, cause I barely saw any Palisades figures, and this guy is as old as those!
 
Top